Магазин COMICS
Geek-культура – невід’ємна частина сучасного суспільства. Одним з вітчизняних ком’юніті, що активно популяризує цей культурний тренд, є World of Comics. Командою однодумців створені шоу-руми у Києві, інтернет-магазин, блоги у соціальних.
Для створення комфортного стильного простору не тільки для шопінгу, а й для спілкування гік-команда обрала саме CCG Development.
Наші бренди об’єднує бажання бути в епіцентрі останніх світових подій та новин у власних сферах, пропонувати своїм клієнтам виключно інноваційні товари та послуги. Ми не ховаємося за спину минулого, а впевнено дивимося у майбутнє та намагаємося взяти від нього все і трохи більше.
Над центральним шоу-румом World of Comics (компанія має ще два магазини у різних куточках столиці) працювала команда з 10 спеціалістів CCG Development.
На об’єкті загальною площею 98 квадратних метри були проведені:
● Повний комплекс будівельних робіт.
● Влаштування інженерних мереж (електропостачання, водопостачання та каналізація).
30 календарних днів достатньо для виконання завдання.
Вже за місяць після обговорення проекту сучасний шоу-рум приймав гостей та дивував їх фантастичним асортиментом продукції. А ми, як ефективний підрядник ще раз впевнились у тому, що можемо здавати у термін навіть найамбіційніші проекти.
м.Київ, вул. Велика Васильківська, 18
30 днів
98 кв.м.
10
2021
ремонтно – будівельні роботи, влаштування інженерних мереж (електрика та ВК)
Завдяки спеціалістам CCG Development та власникам шоу-рум став унікальним місцем для представників geek-культури – лаконічним, яскравим, індивідуальним. Контрастні кольори, жодних зайвих деталей, якісні матеріали та елементи, які говорять самі за себе. Атмосфера магазину з перших кроків повністю занурює гостей у інші світи, де є місце всьому неможливому.
Секрет успішної спільної роботи – взаєморозуміння всіх учасників процесу. Командам World of Comics та CCG Development було легко та комфортно взаємодіяти, бо вони мали на меті створення особливого простору для сучасних людей з використанням інноваційних технологій.
Цей проект став цікавим досвідом для обох брендів. Впевнені, що ми ще не раз будемо спільно втілювати у реальність оригінальні ідеї та надавати можливість дітям та дорослим стати ближчими до улюблених героїв.